Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

A nap képe: amiről kiskorában mindenki álmodott, de senki sem vallaná be

2012.10.08. 06:00 :: Zanphagras

dino08768.jpg

Tyrannosauruson lovagló figurák lézerfegyverrel tűzelnek a stegosaurus harcosaira?... Sokunk gyermekkori álma volt egy ilyen rajzfilmsorozat! De aztán felnőttünk... és még ez az egyik álmunk...

500x150_bradbury_jav_2.jpg

2 komment

Címkék: zs a nap képe

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr934825856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unio 2012.10.09. 23:40:59

Akkor nekem valóra vált gyerekoromban az álmom,mivel amit Madafaka linkelt,az a rajzfilm nálunk is futott Dinó Lovagok (Dinó Dili) néven a 90-es években:).
1988-ban készült,mikor én születtem:).Gondolom,hogy idehaza jóval később sugározták,meg vhs-en is kiadták szerintem.

www.youtube.com/watch?v=ljrB7uvvqkU

Nekem még mindig meg van valahol vhs-en (másolt vagy eredeti,gőzöm sincs),de amúgy megtalálható hazai torrent oldalakon is.
Imádtam ezt a rajzfilmet,sokszor újranéztem és visszasírom gyerekkorom azon részét:( Régen minden jobb volt:).

Egy pár emlékeztető az én gyerekoromból amik itthon is mentek szinkronosan:

Extreme Dinosaurs (úgy emlékszem,hogy Extrém Dinók/Dinoszauruszok néven futott): www.youtube.com/watch?v=SqgJ6wzSW8k&feature=related

Street Sharks (szerintem nem volt magyar címe)
www.youtube.com/watch?v=NqGQyMF5a_0

The Centurions (ez lehet,hogy nem ment itthon szinkronosan,már nem emlékszek rá:S)
www.youtube.com/watch?v=szjcCB8m3G8

És az egyik nagy klasszikus,amit minden "öreg" ismer,a G.I. Joe - A Real American Hero:
www.youtube.com/watch?v=y69A6hL7TX0
Mai szemmel nézve már nagyon patrióta rajzfilm,de akkoriban kölyök fejjel kit érdekelt az a sok zászló meg a hangzatos mondatok:D.

És megannyi régi nyugati-keleti klasszikus van még a 80-as 90-es évekből,amin sokan felnőttünk:). Egyedül az eredeti Transformers rajzfilmsorozatot sajnálom,hogy nem ment itthon szinkronosan,csak az egész estés verziója volt szinkronizálva,az viszont eléggé silány minőségűre sikeredett:(.
süti beállítások módosítása