Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Sci-fi vs. fantasy

2012.01.14. 10:00 :: Norewa

Egészen eszement dolgot álmodtam, Kedves Olvasó! Egy olyan világba csöppentem, ahol sci-fi és fantasy keveredett, elfek rohangáltak lézerkarddal, hogy csak a legemlékezetesebbet említsem (de azért a sárkánnyal csatázó robot sem volt piskóta). Nem nagyon hasonlított erre a képre, de elég szürreális volt.

Hiába no, rossz hatással van rám, ha sci-fit olvasok és fantasyt írok, párhuzamosan persze. Szóval rákerestem a témára, mert kíváncsi voltam, eszébe jutott-e már valaha valakinek összeházasítani a két műfajt (hogyne jutott volna, csak én voltam ilyen lüke, hogy eddig nem gondoltam erre). Ezeket találtam:

Na jó, itt befejezem a cukiskodást. Ami szerintem menő, sőt, egyenesen fenomenális:

És ha már sárkányt emlegettem az imént zárójelben, itt egy szép példány:

Ahogy nézegettem a képeket, eszembe jutott Luis Royo is, pontosabban egy bizonyos kép, ez itt:

Erről a képről érdemes megjegyezni, hogy az Aerosmith énekeséről, Steve Tylerről, meg az ő drága kislányáról, Liv Tylerről (igen, a Gyűrűk Ura Arwenje)készült.

A legjobbat a végére hagytam. Sokan vitáznak azon, melyik a menőbb, sci-fi, vagy fantasy? Én a magam részéről az utóbbi mellett foglalnék állást. Aki nem ért velem egyet, egye fene, kihívhat párbajra, ami valahogy így fog kinézni:

6 komment

Címkék: művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr523542766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kenny69 2012.01.14. 11:25:08

Lézerkard??:??!!4

Fénykard, könyörgöm, FÉNYKARD!!!!!!!!

Norewa 2012.01.14. 11:56:46

Mea culpa, igazad van. Bocs. Làny vagyok, ráadásul bölcsész.

SunChild 2012.01.15. 14:12:17

Szerintem kár ezen lamentálni: mindkét műfaj parádés és a mai legjobb meséket ezekben a műfajokban lehet találni...Sőt, ezek a crossover gondolatok ügyes kezekben érdekes dolgokhoz vezethetnek :)

Prophet 2012.01.16. 21:30:46

Nem mintha a téma szakértője lennék, de a Warhammer univerzuma mintha ilyen crossover lenne. Vannak benne orkok, "tündék" (eldák), stb. és sci-fi elemek is.

SunChild 2012.01.18. 07:24:08

Jól mondod, a Warhammer 40 000 nagyon kemény crossover, igazi elborult világ...

Amúgy minden tiszteletem a szerzőé, jók a festmények és a hangulat :)

calebmarlow 2012.01.20. 01:34:24

shadowrun, valaki? pedig én azt gondoltam h az kb alap.
süti beállítások módosítása