Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Illusztrált Ragadozó fegyvertár

2010.07.15. 13:46 :: SFblog

Bizonyára mindenki tűkön ül már, hogy milyen is lett az új Predator film, amit a "mi fiunk" rendezett. Amíg megtudjuk, tanulmányozzuk át közösen egy kicsit a Ragadozók fegyverkészletét, kattra nagyobb lesz.

dvice

8 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr972153422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

II.Briandrew 2010.07.15. 22:24:52

Mi már megnéztük Londonban és bár nem volt rossz, azért annyira nem voltunk elragadtatva. Persze az anyag adott és szerintem nagyjából kihozta belőle, amit lehetett. De senki ne ringassa illúziókba magát, hogy óriási filmélményben lesz része...

lamb79 2010.07.15. 23:53:50

Tegnap néztem meg, hát elég nagy csalódás volt. Egy csomó jelenetet simán csak átvettek az elsobol és túl sok a baki. Az egyetlen igazán jó otletet is elcseszerintették, nem lovom le...
Nagyon akartam szeretni ezt a filmet de nem megy. Kár érte. Nem hiszem hogy a rendezo hibája de Adrian Brody egyszeruen nem való a szerepére és a forgatókonyv gyenge, gyerekes.

bobbafet 2010.07.16. 00:32:55

Szerintem a masodik resz nem volt rossz. Jo otlet volt a varosi dzsungel, es szandekosan tertek el az elso resz hangulatatol. Ennek az ujnak a traileret lattam, hat Adrien Brody mint dzsungelharcos... minden tiszteletem ellenere, mintha Sebeok Janos gyurta volna ki magat valami uj valosagshowra...
Ja, és Magyarorszagon kivul mindenutt csak ugy reklamozzak, hogy Robert Rodriguez uj producalasa, Antal Nimrodot nem emlitik...

Rose and Lily 2010.07.16. 01:34:00

Én is megnéztem tegnap éjjel.

És tényleg vártam, vártam, hátha megkedvelhetem.
Nem sikerült.

F kategóriás színészi alakítások, összecsapott történet, unalmas effektek.

Mág jó is, hogy nem Nimrod Antal nevével fémjelzik. Mert nem is kapna minőségi munkát odakint...

Mindazonáltal a pénz bizonyosan dőlni fog, hiszen mindenki az Arnie-s változat miatt megy.

Aki teheti, spóroljon meg magának 100 percet és töltse valami értelmesebbel az időt...

Porcelán az elefántboltban 2010.07.16. 02:40:55

Ilyenkor jön jól az a mentség, hogy csak nyelvgyakorlás céljából töltögeti le a netről az embör magának - eredeti nyelven, angol felirattal.... nu, így aztán nem megy kárba a 100 perc.. :D

Zelefánt 2010.07.16. 07:20:08

Ez a Predators-izé tök szar. Ha Arnold nem lett volna világbajnok a Terminator-ral, a kutya sem emlékezne erre a B-szériás mozira.
(McTiernan pedig igen jó rendező, de mégis inkább a Die Hard, vagy a Red October.
Már szerintem.

☉ ☾ 2010.07.16. 07:35:55

Szerintem ez jó film lett. Ha leválasztjuk az egyébként jogosnak tekinthető, de azért túlzott elvárásoktól, az 5-ös skálán inkább 4-es mint 3-as az eredmény. A film története sajnos bántóan befejezetlen, vagyis kódolva van a folytatás az új levadászásra küldött ejtőernyősök összegyűjtése és hadseregbe szervezése - de ez már olyan Terminátoros "lázadók" széria lesz.
Ami a film színászi teljesítményét illeti, itt figyelembe kell venni, hogy egyszerű karakterekkel dolgozik a rendező, tehát művészien rajzolt alakítások nem várhatóak el, de a Nolant alakító Laurence Fishburne kicsit problámás ebben az önmagával meghasonló szerepkörben, találóbban megfogalmazva annyira gyenge, hogy ki is lehetett volna hagyni a filmből.

malocz 2010.07.16. 08:10:16

érdekes, hogy szinte csak elismerő külföldi kritikákkal találkoztam, még geek oldalakon is, de a honfitársak keményen fikázzák...
süti beállítások módosítása