Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Fagyos Éden

2010.10.05. 18:00 :: SFblog

Harry Harrison Fagyos Éden című kötete 20% kedvezménnyel megvásárolható a Galaktika boltban.

5 komment

Címkék: irodalom

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr492346760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anak 2010.10.10. 17:48:04

Erről és az ezt megelőző Édentől nyugatra című kötetről találok valahol olvasói kritikát?

Anak 2010.10.11. 20:07:05

Akkor a borítók csalókák, mert ha jól értem ebben nincsenek dinoszauruszok, hanem egy alternatív evolúcióval megáldott Föld.

SFblog · http://sf.blog.hu 2010.10.12. 17:18:41

@Tevildo: Nem csalókák, kifejezetten vannak benne dinoszauruszok, csak intelligensek, ami szokatlan.

Anak 2011.07.13. 21:50:25

Ismét én volnék. Azóta megvettem mindkét kötetet. Nem egészen az amire számítottam, olvastam már jobbat, de nem mondom hogy rossz. Sajnos a dinoszauruszok csak afféle háttérnek vannak az egész történetben.

Amit viszont kérdezni szeretnék, hogy a sorozat befejező 3. kötetének magyar nyelvű megjelenéséről mit lehet tudni? Köszi
süti beállítások módosítása