Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Rajongói Végjáték trailer

2010.11.11. 17:00 :: GalBob

Orson Scott Cardot egyaránt szerethetjük vagy gyűlölhetjük, ám tény, hogy a Végjáték (Ender's Game) minden idők egyik legjobb science fiction regénye volt. Valahol érthetetlen, hogy Hollywoodnak mindmáig nem sikerült elindítania a moziváltozat szekerét, így nem meglepő, hogy egy rajongó (név szerint Steven Davis) kínjában más nagy sci-fik jeleneteinek összeollózásával készített előzetest a még csupán terv szintjén létező filmhez. A legutolsó pletykák szerint állítólag Gavin Hood  (X-Men Origins: Wolverine) rendezi majd a filmet egy Card által írt forgatókönyv alapján.  

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr502440729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miles_teg 2010.11.11. 18:44:51

"ám tény, hogy a Végjáték (Ender's Game) minden idők egyik legjobb science fiction regénye volt"

Volt? Szerintem még mindig az.

2010.11.12. 02:13:18

Nos...

Bár nagy SF rajongó vagyok, őszintén bevallom, nem rég hallottam csak a könyvről. Ezt nyilván annak tudhatom be, hogy az elmúlt 4 évben nem sokat olvastam, kutattam a témát sajnos. Tudom nem új a könyv, de nem ismerhet mindenki mindent.

Viszont este fél nyolc körül elkezdtem olvasni a könyvet a gépen, és most fejeztem be pár perce. Élvezetes, végig pörgős, és kegyetlen történetvezetés.

Valóban az egyik legjobb SF amit valaha is olvastam. A trailer pedig kár, hogy nem valódi, ezt a filmet még Hollywood-i szemmel is meg lehet valósítani.

Reméljük nemsokára eljön a nap...
süti beállítások módosítása