A számítógépes játékok és a szerepjátékok szerelmesei egyből tudják, mit látnak: bizony, az Elder Scrolls sorozat legutóbbi három sikerjátékából kivágott arcokat. Legalul a Morrowind 2002-es arcképei, középen az Oblivion 2006-os termése, legfelül pedig az ősszel megjelenő Skyrim alakjai láthatók. A kép már azért is nagyon tanulságos, mert nagyon hatékonyan szemlélteti, milyen ütemben fejlődnek a számítógépes játékok és grafikák. Nagyobb méretű képért kattintson IDE!
És ha figyelembe vesszük a tényt, hogy az előző két játék becsületesen agyonhajszolta a megjelenésükkor legerősebb kereskedelmi forgalomban levő gépeket (és jó eséllyel a Skyrim is ezt fogja tenni), hogy ezek az arcok mozogjanak és rendesen működjenek is (bár a Morrowindben ez még nem igazán volt jelentős), eljutunk egy felismerésig: bizony, a z a számítógép, amire már legyintünk, mondván "tíz év óta semmi látványos fejlődésen és technológiai ugráson nem ment át, igenis elképesztően fejlődik.
Nézzünk azért egy trailert is, hogy lássuk, mi fogja alaposan megizzasztani gépeinket, ha úgy döntünk, hogy nekünk igenis Skyrim KELL.
Képek forrása: kotaku
Utolsó kommentek