Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Dűne a kulisszák mögött

2010.10.22. 18:00 :: GalBob

Úgy tűnik Sean Young mindenhová magával cipelt egy kézikamerát David Lynch 1984-es Dűnéjének forgatásán... Íme pár kulisszák mögött készült felvétel...

5 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr842390351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skeez 2010.10.23. 16:20:52

Tényleg jó volt, csak a zene idegesített..
Picard kapitány semmit nem változott, erről van is egy poén a totally looks like-on.
Még régen azt olvastam, Lynch-nek nem tetszett a végleges változata a filmnek, ami a moziba került, ezért nem csinált folytatást, meg egyáltalán sci-fi-t.
Illetve a múltkori rendező-színész párosos posztba a Lynch-MacLachlan kettős is befért volna, vagy a következőbe.
És az már végkép off-os, hogy egy másik filmjében egy másik híres angol zenész/színész szerepel.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2010.10.23. 17:49:09

@Skeez: én láttam a mozis ill. a rendezői verziót is, és ebben az esetben a mozis messze felülmúlja a direktórósat, de ezt eddig nem tudtam, h emiatt állt le a sci-fi vel... érdekes :)

ker0 2010.10.23. 19:33:02

Ez nagyon hangulatos, látszik jól érezték magukat a forgatáson.

Skeez 2010.10.23. 20:27:09

@mrbloodbunny: Úgy vettem ki, nem a vágással volt baja, hanem inkább az egész gyártással.
Persze olyan régen olvastam már erről, azóta a szemem is beőszült..
süti beállítások módosítása