Akciós könyv

asimov_sfblog.jpg

Akciós könyv

stalker_sfblog.jpg

Rovatok

Egyben

Akciós könyv

banner_felkavaro2.jpg

Utolsó kommentek

Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Alkonyat avagy mini-filmkritika női szemmel / 18+!!!

2012.11.20. 07:00 :: Rhewaa

alkonyat.jpg
Ööö... izé...tegnap este megnéztem a széria első részét az RTL-en.
Képtelen voltam komolyan venni a sztorit, ellenben bekapcsolt az önvédelmi mechanizmusom.
Nem, nem nyomtam át a távtütüt másik csatornára.

Jobbat találtam ki.


A film megasz*r, de szórakozásnak elmegy, amennyiben tragikomédiaként, paródiaként aposztrofálom.
Bevallom, ha mozijegyárat adtam volna érte, intenzíven k*vaanyáztam volna, de így ingyen csaphattam egy kiadós könnyezve röhögős mozizást. Esküszöm, már csak a pattogatott kukorica hiányzott mellőlem, no meg a sör


Konkrétan a kisfiam szőrös játékmacskáját borítottam az arcomra, és abba vinnyogtam bele kínomban, mert olyan eszelős vihoghatnék tört rám minden tizedik percben.  

twilight_thumb.png


Az "oroszlán beleszeret a bárányba" résznél, amikor Eddy fiú cikkacakkos villámkodik a Zerdőben, és csillog, meg gyönyörű, meg Izabélánk bevállalom felkiáltással bizonygatja a mit is..., mert hogy szerelemnek nem nevezném azt a paszív-agresszív, lelki terrorrá tuningolt neuroendokrinológiai tünetcsoportot, amit produkált, nos, ez volt az a pont, amikor beleharaptam a jobb sorsra érdemes játékmacska hasába, és tele lett szőrrel a szám, amit kishíján félrenyeltem a röhögéstől. 


Eme ténynek valószínűleg semmi köze sincs a filmkészítők eredeti szándékához, legalábbis ide a rozsdás bökőt, hogy nem ezt a reakciót várták egy nőnemű nézőtől.

460x150_krono.jpg
Az egyik koleszterinszint- és prosztatakaliber-csökkentő szünetben egy szál cigit slukkolva, a konyhában merengve elgondolkodtam, hogy vajon echte kultúrsznobbá váltam-e vénségemre, vagy tényleg ennyire ssssz... rossz a film; aminek egyébként erényei is vannak, méghozzá technikai szempontból. 


Jók a vágások, az operatőri munka, a fény-árnyék játék, stb... és igen, gyönyörű hátterű nagytotálokat láthatunk. 
Egy biztos, a következő részre is vevő vagyok, meg is nézem vasárnap a tévében.

Hátha megint viháncolhatok egy jót. 
Veszek sört, meg kukoricát is.
Sajtosat. De a papírzsepi és a kilós fagyi (az eredetileg valószínűleg ide szánt kellékek) attól félek, elmaradnak...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sf.blog.hu/api/trackback/id/tr804914969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DBL47 2012.11.20. 20:05:29

Gyönyörű cikk, de kérlek ilyeneket ne írj, mert egy másik felületen hasonló dógokér` engemetet pofánvágtak á` la virtualice...,hogy nem értem a viszonyokat...meg a Stefi művészetét a `zalá és felérendeltségi szempontyokból... :)

Navaratna (törölt) 2012.11.20. 22:04:16

SFmagon jó kis cikket írtak Szívhezszóló abuzőrök címmel. Onnét nézve még siralmasabb az egész, és még nevetni is elmegy a kedvem.

Rhewaa 2012.11.21. 14:36:57

@DBL47: mindenkinek joga van a szabad véleményalkotáshoz. Stefi művészete engem nyilván nem érintett meg, ellenben a mozi előtt sorban álló milliókat fanatizálta.
Ízlések és pofonok, mint tudjuk, különbözőek. :)

@Navaratna: igen, olvastam a cikket, és őszintén elrettentem. A már-már mélypszichológiai elemzés pontosan rávilágít arra a problémára, ami bennem is csak akkor tudatosult, amikor a cikket elolvastam. Addig csupán éreztem, hogy valami mély ellenérzés vonaglik bennem az egész vége-hossza nincs, kópiára vitt szenvelgéssel kapcsolatban, amit előbb öntudatlanul, később szándékkal igyekeztem oldani.
A humor, mint önvédelmi eszköz a mai világban elengedhetetlen eszköze a túlélésnek. :)

laposmacska 2012.11.28. 10:14:36

@Navaratna: ez engem is érdekelne. Elképzelni sem tudom, hogy milyen mély elemzést lehet erről írni. Mellesleg olvastam a wikin, a sztorit, mintha egy 11 éves írta volna...

Anna Tarcsi 2014.01.01. 19:52:29

tudjatok mit?mind kapjatok be aki ugyanezt gondolja kerem irjon legalabb 1 komit,mert nem akarom azt hallani,hogy tobb millio embernek a kedvence es most egy par ember csak ugy lebogi!
süti beállítások módosítása